Odstąpienie od umowy
ZWROT
Wszystkie zakupione towary możesz zwrócić nam w terminie 30 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Identycznie w przypadku wymiany
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne opakowania i etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek oznak użycia.
Zwracając produkt nie musisz nam nic tłumaczyć. Wystarczy, że wyślesz do nas informację o chęci zwrotu/wymiany produktu mailowo
lub razem z produktami wyślesz do nas odpowiednie oświadczenie (możesz skorzystać z naszego wzoru).
Cała procedura zwrotu towarów jest niezwykle prosta:
Jeśli zdecydujesz się odesłać wszystkie lub kilka towarów, które u nas zakupiłeś, musisz:
1. Poinformować nas o swojej decyzji:
* mailowo: sklep@galeriawdzieku.pl
* lub pocztą tradycyjną: La Rosa Profesionales Sp. z o.o. - Zwrot, ul. Dwernickiego 48, 87-100 Toruń.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz również wysłać razem z produktem.
Podczas procedury możesz sam napisać oświadczenie lub skorzystać z naszych gotowych wzorów:
W przypadku odstąpienia od umowy formularz może zostać wypełniony i przesłany do nas na adres: sklep@galeriawdzieku.pl
2. Wysłać nam zwracany produkt. Zwróć uwagę, aby jego opakowanie zabezpieczało produkt przed ewentualnym zniszczeniem. Koszt wysyłki towaru pokrywasz Ty.
Możesz wybrać dowolny sposób przesyłki, pamiętaj tylko, że nie zwrócimy Ci pieniędzy za przesłanie zwracanych produktów. Nie musisz się przejmować czasem, na zwrot - masz 30 dni. Jeśli 30 dnia poinformujesz nas o chęci zwrotu, masz dodatkowe 14 dni na przesłanie towaru.
3. Poinformujemy Cię, kiedy otrzymamy Twój zwrot. Pieniądze zaś zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki na podany w formularzu nr konta.
WYMIANA
Aby wymienić zakupiony towar, dokonaj zwrotu produktu na powyżej wymienionych zasadach. Następnie złóż na stronie nowe zamówienie z towarem, który chcesz otrzymać. Zwrot środków za odesłany towar będzie dokonany w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.
REKLAMACJE
Kupiony przez Ciebie przedmiot powinien być dostarczony bez wad oraz posiadać właściwości zgodne z zawartą umową sprzedaży. Jeśli przed upływem 2 lat od wydania produktu okaże się, że jest on niezgodny z umową sprzedaży, odpowiada za to Sprzedawca. W przypadku konieczności reklamowania produktów zakupionych w sklepie internetowym Galeria Wdzięku, przysługuje Ci ona z tytułu rękojmi (podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm., oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa).
Twoje uprawnienia w przypadku reklamacji
Możesz żądać wymiany, naprawy, obniżenia ceny produktu albo zwrotu pieniędzy.
Sposoby złożenia reklamacji
Reklamację można złożyć:
- osobiście lub pisemnie na adres: Galeria Wdzięku - Reklamacja, ul. Dwernickiego 48, 87-100 Toruń,
- telefonicznie pod numerem: 56 654 81 58
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@galeriawdzieku.pl
Co powinna zawierać reklamacja?
W opisie reklamacji prosimy umieścić poniższe informacje – przyspieszy to proces jej rozpatrywania:
- opis wady lub niezgodności oraz data jej wystąpienia,
- żądanie naprawy, wymiany produktu, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży,
- dane kontaktowe osoby składającej reklamację,
- dowód zakupu (może to być paragon lub faktura, ale w większości przypadków wystarczą dane umożliwiające identyfikację zamówienia).
Wymogi te mają jedynie formę zalecenia, brak tych informacji nie wpływa na skuteczność składanej reklamacji.
Poniżej udostępniamy formularz reklamacyjny, który można wypełnić i przesłać do nas w wersji elektronicznej albo papierowej.
Co dalej?
Jeśli będzie to możliwe, reklamację postaramy się rozpatrzyć bez konieczności odsyłania do nas reklamowanego produktu.
W pozostałych przypadkach konieczne będzie odesłanie reklamowanego produktu przesyłką pocztową na adres: Hiacynt Sp. z o.o. – Reklamacja, ul. Dwernickiego 48, 87-100 Toruń. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji udokumentowany koszt przesyłki zostanie niezwłocznie zwrócony w ciągu 7 dni kalendarzowych od jej rozstrzygnięcia. Uwaga! Prosimy nie wysyłać reklamowanych towarów paczką pobraniową.
Do zgłoszonej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
POTRZEBUJESZ POMOCY? Skontaktuj się z nami.